• August 2008
    M T W T F S S
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Billyyyyyy

Blonds have more fun…

Friend Angela and me came to the conclusion Billy should bleech his hair more platinum. So, Angela bought a package of hairdye and gave it to Billy. Oh what fun we had… Left a little note on it that we prefer blonds.
So now let’s wait, if he will bleech his hair again!!!

Wateroverlast

En alsof het noodweer vanmorgen al niet erg genoeg was kregen we vanmiddag in het Haarlemse ook nog effe een boel water mee.
Op mijn werk kwam het omhoog gespoten tot het plafond. De hele entree was één en al water en naar mijn auto toe ging alleen tot mijn enkels in het water.

Paard getroffen door bliksem

Vanmorgen is Levesta, het paard van Daniëlle, dood gevonden in de wei.
 
Waarschijnlijk getroffen door de bliksem. Je hoort er wel eens over, en als het als het onweert denk je er ook altijd aan. Maar dat het ook echt eens gebeuren kan…
 
Iets afschuwelijkers kan je gewoon niet bedenken.
Ik heb er gewoon geen woorden voor zo erg.
 
Lieve Daan, héél, héél veel sterkte met dit verdriet.

Bouwvak voorbij

Inmiddels is de bouwvak voor een groot deel voorbij en beginnen ze zo langzamerhand weer met bouwen. Op de plek waar het nieuwe pand van mijn werk moet gaan komen wordt er ook al weer stevig gebouwd.
Bij mijn eigen huis gebeurd er alleen nog niet al te veel. Ze hebben deze week de buitenmuur stenen gebracht maar daarmee is ook alles gezegd…zucht

Me as a Paparazzi

Spotted myself on Atomic Ron’s MySpace and Angela’s Hyves…
Soooo funny, me taking pictures of Billy and Steve.