• November 2009
    M T W T F S S
    « Oct   Dec »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Beroepskeuzetest

Uit de beroepskeuzetest die ik laatst moest doen voor mijn assessment traject kwam als enigste baan voor mij eruit:
 
"Postzegelhandelaar" en dat uit 600 verschillende beroepen.
Tja wist niet dat ik het in me had hahahah maar al zoekende op het net want misschien gaat er wel een wereld voor me open kwam ik deze leukze postzegels tegen….
Best humor, nu nog een serie van Billy Idol en ik ben om. Had al een keer zelf Idol zegels willen laten maken maar kwam niet door de check heen. Alle gebruikte foto’s moeten eigen werk zijn en mogen geen inbreuk maken op iemand privacy. Tja dan kom je niet ver hahahah.
Leave a Reply

