• September 2009
    M T W T F S S
    « Aug   Oct »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Pasa weer ziek…zucht

Het was begonnen met het weer eens niet willen eten. Dus ik smuldier erdoor gemixt (dat had een fokker van Kangals mij ooit eens aangeraden als Pasa weer niet zou willen eten), nou de bak was te klein. Enkele dagen later nog eens want Pasa werd maar steeds dunner en dunner en at echt slecht… Ineens begint hij ‘s avonds te spugen. Dus ik dacht eerst dat het van die Smuldier kwam, maar volgens de dokter is KVV het  beste wat je een hond kan geven. Dus maar  even een paar dagen aangekeken. Eerst een dagje maar effe niets en later maar op de rijst met gekookte kip gezet. Tja dat ging er wel in, maar is erg licht verteerbaar en zet ook niet echt aan plus het overgeven/kokhalsen werd niet beter…

Dus ik met hondje naar de praktijk, prik voor het spugen een drankje mee en ook nog pilletjes…de volgende dag zou het beter moeten gaan. Nou nee niet echt, ik weer naar de dokter, nu maar op de röntgentafel. Gelukkig was er niets te zien (ik kneep hem best wel) maar ja, Pasa is wel ziek…. Dan maar een kuur antibiotica en een prik tegen alle slijm. Inmiddels was me hondje ook nog een soort van verkouden aan het worden ook.

En ineens knapt meneer ‘s avonds ook weer op en eet hij momenteel als een dijker..Welliswaar geen brokken maar dat KVV gaat er nu tenminste wel in.

KVV staat voor Kant en klaar Vers Voer overigens…

Kuur afmaken en dan weer terug naar de doc. ik ben benieuwd. Wordt vervolgd.

Leave a Reply

