• June 2009
    M T W T F S S
    « May   Jul »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Op het platteland

Tja en met wat extra tijd thuis kom je ook nog eens ergens. Zo had ik van de week boodschappen gedaan maar stond er een trekker midden op de weg met een lekke band en moest ik omrijden. Zie ik ineens een boer met een koe aan een touw, dus ik zwaaien, je weet maar nooit. Staan ik ineens echt midden tussen de koeien. Bleek het de voorkoe te zijn, ik natuurlijk zo blind als een kip in die auto had weer niets gezien. Alle koeien rondom me polootje te grappig gewoon, boehoeeeee…..
Kwam achter de stoet de boerin aan behoorlijk pissed dat ik de volgende keer wel moest wachten…ja mevrouw, zal ik doen. Hahahaha
One Response

  1. Lachen, zoiets kan alleen jou maar overkomen…..

Leave a Reply

