• June 2009
    M T W T F S S
    « May   Jul »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Verplicht niet werken

Vandaag is dus mijn eerste "niet mogen werken dag". Hoe bijzonder. Hond ligt te slapen, paard staat los in de paddock en ik zit aan een bakkie cappucino op me veranda in de zon. Eigenlijk wel grappig en misschien kan ik hier nog wel aan wennen ook. Hahahah, nee niet echt mijn ding eerlijk gezegd, maar apart is het wel. Voelt nu als een soort van betaalde vakantie. Denk dat ik het ook maar zo ga bekijken, totdat mijn werkgever misschien gaat inzien dat er verkeerde beslissingen zijn genomen en mij mijn baan weer terug geeft.  Moet trouwens donderdag wel heel effe komen werken, om iets over te dragen. Moet 2 uur autorijden om 1,5 uur te werken, best wel bijzonder en redelijk dure grap toch wel voor die baas van mij…Maar ja alles for die business he…..
Leave a Reply

