• February 2009
    M T W T F S S
    « Jan   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

    More Photos

Ziggo

Vanuit mijn nieuwe huis aan de tijdelijke eettafel (lees de wit plastieken tuintafel van de oh zo foute Hartman set) een berichtje met me nieuwe internet  verbinding van Ziggo. Het had wat voeten in de aarde, (2 monteurs, vele uren bellen later) want we stonden op het verkeerde huis geregistreerd…. Hebben ze flink lopen stoeien bij Ziggo (de technische afdeling werkt zelfs op zondag, zo hoor ik het graag) bedankt nog Hans.
 
Wat dus nu alleen wel inhoud dat ik tijdelijk (?, let’s hope so) een ander telefoonnummer heb. Maar goed ik heb in ieder geval internet. Nu nog draadloos want zit nu met een kabel van 20 meter te prutsen uit de meterkast. Hahah, maar ik ben weer online, zucht.
Leave a Reply

