• November 2008
    M T W T F S S
    « Oct   Dec »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Basgitaar

Vanaf dat ik een jaar of 15 was, had ik al het plan om ooit toch eens bas te gaan leren spelen. De muziekschool was destijds nogal prijzig en in mijn omgeving waren er niet veel mensen die bas speelden en me les konden geven. Dus al met al, schoot het niet echt op, tot vorige week…
 
Op internet kwam er inene een bas voorbij, die zo goedkoop was, dat ik het niet kon laten. Dus ik die bas besteld en enkele dagen later werd m’n basje keurig op het werk afgeleverd. En zo heb ik dus, na al die jaren, eindelijk m’n eigenste basgitaar….Wihoeee
 

 
Collega Mike is bassist dus die kon me meteen even wegwijs maken en dat ding stemmen. Mike is ‘Lefty’ zoals dat in bastermen heet (linkshandig dus) en dus moest ie op ze kop, hahahah.
En nu ben ik dus heel hard aan het oefenen om die noten erin te stampen. Ik moet zeggen dat valt nog niet mee.
Maar het doel is: over een half jaar ‘Flesh for Fantasy’ mee te kunnen spelen, dus "a long way to go"..
Nog effe wat fotootjes uit de ouwe doos. Ik op me 18e verjaardag…on basguitar! Het staat wel stoer maar ik kon er natuurlijk geen snars van.
 
 
 
One Response

  1. atsrid ben jij dAT?????????????????? Ik zou je echt niet herkend hebben! Maar wel leuk die gitaar:)

Leave a Reply

