• July 2008
    M T W T F S S
    « Jun   Aug »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

De Samenzwering

Nou was ik dus gisteren jarig en Roco liep me al de hele week te sarren. Ik had dus op kaartjes voor Idol in Hannover of Hamburg gehoopt voor me verjaardag maar dat was het dus niet. Hij had iets anders en het was een cadeau waar ik vast bij zou gaan @#%*%$.
 
Dus ik al helemaal de schrik want jee, het is vast iets heel nuttigs (denk aan kruiwagen o.id.) Nuttige dingen voor je verjaardag daar ben ik niet zo van, dus hmmm. Kreeg ik gisteren een giga doos en Rocco had erge lol. Wat denk je wat erin zit…
 
De Zeefdruk van Brood.
 
Dus niet collega Otto had hem gekocht (ik geloof dat ik vandaag wat goed te maken heb bij Otto), maar Rocco had hem dus weken terug voor mij gekocht. Wat zullen ze allemaal vreselijke lol gehad hebben om mijn getier dat hij voor me neus weggekaapt was, dat het geen steil was, dat Otto dat echt niet kon maken en noem maar op. Rocco had zelfs nog naar me werk gebeld of het allemaal wel goed ging met Otto want ik was zoooo boos. Hahah wat hadden ze mij goed te pakken zeg. Ennieweeh ik heb dus strakkies een brood in de hal. 🙂
 
One Response

  1. nog gefeliciteerd!!!!

Leave a Reply

