• July 2008
    M T W T F S S
    « Jun   Aug »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Idol in Hannover

Had ik dus eigenlijk een beetje bedacht dat ik morgen nog effe naar Hannover wil om "toch" nog een concertje mee te pakken. Hannover was namelijk het enige concert wat nog niet uitverkocht was. En ook redelijk in de buurt nog vond ikzelf (slechts 391 km, hahaha). Kan ik dus geens vrij krijgen. Heb me baas dus gewoon iedereen tegelijk vrij gegeven, $%&#@. Eeenieweeeh beetje balen dus wel, maar dan had ik maar eerder moeten plannen. Hou mezelf nu maar voor dat het beter voor me portemonnee is, en dat er geen nieuwe songs gespeeld worden, en dat het vast shitweer is, en dat het ook niet gezellig zal zijn met alle bekenden…zucht
Meer foto’s van Burg Clam:
of
One Response

  1. Zeg….. doe es een beetje aardig over je baas!

Leave a Reply

