• May 2008
    M T W T F S S
    « Apr   Jun »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

    More Photos

Carrouselwedstrijd

Vandaag was de jaarlijkse carrouselwedstrijd (lees verkleedpartijtje) op de manege. Het was enorm druk en heel gezellig. Cita, Daniëlle en ik konden eindelijk onze tijger, zebra dekjes op en geschminkt als luipaard, zebra en tijger zagen we er erg grappig uit al zeg ik het zelf.
We zijn 6e geworden (dus niet eens zo gek gedaan) en dat terwijl we vorige week dinsdag pas bedacht hadden dat we nog niets geregeld hadden en dat de wedstrijd vandaag al was. Daan snel een proef in elkaar gedraaid, stofjes besteld en oefenen maar. Muziekie eronder en klaar was onze "Pas de Trio".
Oboy werd jammergenoeg inene kreupel waardoor ik, ondanks me 2 knollen ineens paardloos was. Gelukkig mocht ik Kilter van Barbara lenen en kwam alles toch nog goed.
Hiero de fotootjes…
PS: als ik een nieuw beroep ga doen wordt ik wel face painter….echt lollig is dat.
 
3 Responses

  1. Jaaaaaaaaaaaaaa was leuk he! Maarw aarom alleen catty en kilter op de foto???? Ik mis een zebra!

  2. O o nu zie ik mn zebra wel net stond ie er echt niet!

  3. erg leuk!!!!!! en idd wat kan jij sminken zeg!!!!!

Leave a Reply

