• April 2008
    M T W T F S S
    « Mar   May »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Me HP-tje kaduk

Me TomTom was in Miami uit me tas gerold en zo onder een auto terecht gekomen, die er daarna overheen gereden was. Vet balen dus want me hele display was naar z’n grootje. Maar hij deed het nog wel, en verder zag je er eigenlijk ook niets aan. Nou moest hij toch nog terug naar de fabriek, omdat het moederbord niet tof was. Ik stiekem in de hoop dat ze het display meteen ook wel zouden verangen. Nou helaas. Ik kon daar een aparte rekening voor krijgen van 247 euries….slik.
Dat gaan we eerst eens anders proberen op te lossen. Op het net een 2e hands displaytje gevonden en me lieve collega Richard eens aan het werk gezet. Dat viel echter nog niet mee, maar zoals collega Mike zei: "Als je eenmaal een Apple uit mekaar hebt gehad en vooral weer werkend in elkaar hebt gekregen, valt alles mee…". Helaas bleek van het 2e handsje het touchscreen gedeelte stuk zodat ik er nog niets aan had. Maar ja, wel geld terug gehad van de verkoper, dus eerlijke mensen bestaan gelukkig ook nog.
 
Op zoek dus naar een ander display en tot die tijd heb ik de HP van Richard:-)
 
Leave a Reply

