• March 2008
    M T W T F S S
    « Feb   Apr »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Effe een polletje dan maar..

Welke kleur ga ik kiezen, tot zover de reacties….
 
Peach
BailyKarlos: PK Peach! Jij heb al een PK pad die lijkt een beetje op Sahne en Peacock effen vind ik saai.
Cita: PK Peach want die is al oud en dan kan je later die andere nog kopen, want die zijn er nog wel effe.
 
Sahne
Daan: Ik kan maar 1 ding zeggen ga voor de sahne! Of voor alledrie natuurlijk
_Marjolein: Denk dat Sahne wel heel mooi staat op vosjes!
Patriciavt: Denk idd dat op een vos die Sahne heel mooi is
Me mams: dat lichtgele staat denk ik heel mooi op Boy
cremellogek: Ik vind de Sahne mooier Die is chiquer dan de PK.
 
Peacock
_Nancy_ : Peacock Astrid!
Rocco: die andere twee zijn te besmettelijk
Leave a Reply

