• February 2008
    M T W T F S S
    « Jan   Mar »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Pillenparade

Vanaf begin december had ik al aardig last van een kriebelhoestje. Met Noscapect pillies ging het wel aardig maar weg ging het niet. Na een aantal weekjes de dokter maar eens gebeld. Toch maar een doosjes Codeïne maar dan wel samen met een hoestdrank voor vastzittend slijm. Fles Bisolvon erbij gehaald en slikken maar. In plaats van beter, werd het eigenlijk alleen maar erger, en hoeste ik me een versuffing.
 
Bij de dokter langs en dan maar een kuurt Antibiotica…Na 10 dagen was de kuur op maar verbetering ho maar. Weer langs de dokter (heb inmiddels een stempelkaart, na 5 keer mag je een keertje gratis :-))
Dan maar een stootkuur Prednison, daarbij neusspray en weer Noscapect (zou hij daarin aandelen hebben), net als in de diclofenacjes..die ik eerder altijd kreeg??.
Inmiddels weer 4 dagen verder, morgen m’n laatste dagje maar over???…ik ben bang van niet.
 
Leave a Reply

