• January 2008
    M T W T F S S
    « Dec   Feb »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Reclame Code Commissie

Enige tijd geleden heb ik een wasmachine gekocht bij Wehkamp. Nou was er nogal gesteggel over 10% extra korting. Het laatste nieuw is dat ik destijds een brief van Wehkamp had gehad dat ze het jammer vonden dat ik het niet begreep en dat ik maar gewoon moest betalen…
 
Hahahah over enig gevoel van humor beschikken ze wel daar, maar dan kennen ze mij nog niet.
 
20 Februari moeten ze op het matje komen bij de Reclame Code Commissie. Over humor gesproken.
Wordt vervolgd…
Leave a Reply

