• October 2007
    M T W T F S S
    « Sep   Nov »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Anky valt weer van paard

Onlangs kwam Anky in het Zweedse Flyinge tijdens een prijsuitreiking ten val. Zondag was het tijdens manifestatie Paard en Passie opnieuw raak. Tijdens een clinic met de 12-jarige Nelson lanceerde het paard zijn berijder, die daarop tot zandruiter degradeerde. En als je naar het filmpje kijkt verbaasd het me nog dat ze zo lang bleef zitten, petje af…

,,Dit is niet goed voor haar zelfvertrouwen", aldus Janssen, die verder kon melden dat Anky erg veel pijn heeft aan de ribben en haar rechterbeen behoorlijk heeft gekneusd..

Bron: www.horses.nl

     

4 Responses

  1. heee waar vind ik dat filmpje dan dat ze eraf valt??? of kan ik gewoon niet goed zoeken haha
     

  2. heey       anky is de beste ruiters van de hele wereld
     
    oei hoe komt dat anky van paard valt??is er iets gebeurt???laat mij is weten aub?
     
    en kan anky weer terug rijde?
     
    ik vind dat paard van anky een echte echte sppeeeeeeeer moooie paarden en heele goei karakter
     
    ik heb een pony van grote D hij is ruin en hij heet EVEREST-OLIVER hij is 6jarige hij is echte echte dressuur pony en springpony mer ik vind dressuur beter voor hem mer springe ben ik wel daar voor bang als er iets gebeurt en dat weet jij noooit war er gebeurt is met mij of pony
    mijn pony is van newforest hij heeft heel veel papieren en heele goeeei papieren
    en hij heeft ook stamboek
     
    over 2jaar ga ik hem verkopen dan is hij 8jaar mer dan ben ik 16jaar dan ik moet groot paard kopen dusja dan ga ik heb heel hard misse hoor
    en ik rijd dressuur bij de udr
    en ik ben al is veel geweest me hem 1ste en 2ste en 3ste plaats geweest
     
    ik ben dit jaar belgie kampioenschappen
     
    en ik wil 1paard van anky ,kopen 
     
    dan mag anky mij pony kopen als jij dat wilt he???
     
    ik ga miss zaterdag of zondag naar anky bezoeken ner de manege in erp
     
    dat zou leuk vinnde denk ik
    ik zen onlinne en stuur is mailtje of op msn chatte
     
    dit is mijn email-adres     christinaverkooijen@hotmail.com
     
     
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx christinaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
     

  3. ik vind dat heel erg voor anky echt erg
     
     heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel beterschap
     
    xxxxxxChristinaxxxxxxx

  4. ik vind dat echt erg voor anky
     
    mer en ik hoop ,dat jij vlug gaat terug paardrijden en vlug beterschap worde
     
    als jij kan terug rijden laat mij is weten aub
     
    xxxxChristinaxxxx

Leave a Reply

