• September 2007
    M T W T F S S
    « Aug   Oct »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

    More Photos

Secretaresse grap

Nou bij deze dan de uitleg… speciaal voor nicht Sabine 
 
Ooit heb ik op de MEAO mijn diploma "Directie secretaresse" gehaald. Dan heb je dus je gewone secretaresse papieren maar daarnaast nog eens een extra vak gedaan om ook het diploma directie secretariaat te krijgen.
 
Toen ik eenmaal werkte bij een uitgeverij als secretaresse, had ik dus een baas (lees: Wim). Wim was nogal van de opleidingen en het POP (=Persoonlijk Ontwikkel Plan). Na een aantal jaren werken, en tig cursussen en opleidingen verder, wist hij waarschijnlijk niets meer in te vullen en kwam hij ineens met het briljante plan: dat een secretaresse opleiding misschien wel iets voor mij zou zijn….
 
Inmiddels is Wim al jaren mijn baas niet meer en werkt hij nu zelfs niet meer hier. Maar de grap komt zo af en toe nog eens naar boven.
 
One Response

  1. Hoi!
    Tip voor Wim om misschien zelf eens een keer een cursus te gaan doen…?
    Dank je wel voor de uitleg ennneh zet hem op he met die actie van je …. laat de paardepoep lekker rondvliegen….!  Al hoewel…. ik zou het ook wel lachen vinden als ik je zie paardrijden met een aanhangertje met kruiwagen bezem en wetties! In ieder geval leuke stof om over te mailen!

Leave a Reply

