• June 2007
    M T W T F S S
    « May   Jul »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Huisstijl

Mijn werk heeft sinds een tijdje een nieuwe naam en daarbij hoort natuurlijk ook een nieuwe huisstijl. Nou had ik al het een en ander gezien en kon ik er niet echt warm voor lopen (we hadden namelijk een hele mooie chique Corporate Identity) zoals dat heet. En nu hebben we iets met stippen of sterren in primaire drukkleuren (cyaan, magenta en yellow) die door elkaar heen blauw, groen en rood opleveren. Maar dat ik het nou een mooi logo kan vinden, nee niet echt.
De presentatie op zich was wel apart en geinig. En vooral de binnenkomer vanmorgen was op z’n minst opvallend. De hele balie was in het weekend wit geverfd met het logo knallend op de achterwand. Knalroze tapijt op de vloer dus je was meteen wakker…
RTL en het ANP waren er zelfs om de presentatie te filmen. Nou ben benieuwd u gaat nog veel van mijn baas horen denk ik zo. Hieronder nog effe het oude logo…
 

Leave a Reply

