• May 2007
    M T W T F S S
    « Apr   Jun »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Testje

Kwam weer eens wat testjes tegen tijdens het surfen en vond dit wel een aardige:
Ben ik geschikt voor een kat…
hahaha mijn score: 1% Jammer! U bent niet geschikt voor het houden van een kat. Alsof ik dat nog niet wist..
Aandachtspunten
  • Bent u allergisch? Dan is het absoluut onverantwoord om een kat in huis te nemen!
  • U twijfelt of een kat wel echt bij u past
  • U kunt slecht tegen troep of schade in huis; een (jonge) kat is dan een bedenkelijke huisgenoot.
  • U stoort zich aan het luidruchtige en geurende gedrag van een krolse kat; niet verstandig om er dan een te nemen.

    Met de hondentest kwam mijn score van 84% een stuk beter uit de test. Alleen jammer dat ik er geen tijd voorheb…tja.

  • Advertisements

    One Response

    1. Ik ben 100% geschikt voor een poes en een hond!!! Jahoe
      Marieke

    Leave a Reply

