• May 2007
    M T W T F S S
    « Apr   Jun »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

Time Bandits

Zaterdag maar effe ritje naar Zwolle dus. De Dijk speelde op het grote podium in park de Wezenlanden, daar eerst maar effe kijken. Wel aardig maar het worden wel oude mannen moet ik zeggen. En door die blazers erbij is het toch echt niet meer mijn ding. Dat vond ik vroeger al zo storend en gek dat ze die erbij hadden gehaald. Nu dus nog steeds. Na 3 liedjes had ik het wel gezien en zijn we de binnenstad maar in gegaan.
 
Time Bandits zouden daar om 23.00 uur spelen op het grote Kerkplein. Had verwacht dat het niet druk zou zijn in de stad omdat er in het park al zo’n 150.000 bezoekers waren. Maar zelfs de binnenstad was nog aardig vol. De set begon met Live it Up, I’m only shooting love, Listen to the man…dus dat begon goed. De band speelde beter dan ik de laatste jaren had gezien. En zelfs Alides leek er zin in te hebben.
 
Maar toen begonnen ze met die stomme covers. Every breathe you take, Papa was a rollin’ stone, Purple rain…nou laat maar. Als ik dat wil horen, dan ga ik toch niet naar Time Bandits toe. En juweeltjes als "Endless Road", "I won’t steal away" en "Dancin’ on a String" spelen ze niet ahhhhhh. Da’s toch echt te erg.
 
Maar goed, leuk was het wel weer eens.

Leave a Reply

