• May 2007
    M T W T F S S
    « Apr   Jun »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Billy Idol

  • Categories

  • Archive

  • Flickr Photos

    More Photos

Telegraaf, het vervolg

Het verhaal omtrent de Telegraaf is nog steeds niet opgelost. Sinds vrijdag hebben paps en mams nu steeds 2 kranten, wel handig kunnen ze tegelijk de krant lezen. Dus maar weer gebeld met de klantenservice en nu maar eens gevraagd naar het afdelingshoofd (kijken of we zo verder komen) die zou me dinsdag terugbellen want die werkt in het weekend niet. Inmiddels is het donderdag en heb ik nog niets gehoord.
Sinds gisteren hebben we nu zelf de krant ook niet meer maar heb ik nu wel 3 rekeningen liggen. Ja het gaat fijn. Maar dan kennen ze mij nog niet. Dus ik ben maar eens op onderzoek uitgegaan. Inmiddels er dus achter dat ook bij Telegraaf de klantenservice uitbesteed wordt aan de firma T3C, waar ene meneer Pouw aan de leiding staat. Wat is internet toch fijn. De beste man maar eens zijn voice mail ingesproken dat ik teruggebeld wens te worden en een fijne mail naar hem gestuurd, ben benieuwd. U hoort nog…
 
Note: inmiddels vanmiddag keurig teruggebeld met excuses en het gaat nu helemaal goedkomen (tja dit werkt dus wel). Bleek dat ze een nieuw abonnementen systeem hebben gekregen daar, en dat was niet zo simpel als gedacht. Gelukkig ken ik dat en dan snap je het ook beter. Denk dat het nu eindelijk ook goed gaat komen.
Leave a Reply

